Jag har som målriktning att försöka komma ut på lördag och bränna lite med 600an efter förra helgens olycka, om de nu inte vänder och blir för kallt.. har fryst klart för i år känner
Thomas skall du flyga den nya 425an ? vill se hur den flaxar
Japp, det blir nya 425:an, den är konverterad till flybarless nu, men bara test hovrad. Jag matade in T Patricks (från rctricks) 3D inställningar, som har kör med på sin 425:a, och herre jesus...responsen blev snabb! Får lugna ner maskinen några hack hehe.
Jag skall försöka ta mig dit, lite beroende på vilken tid det blir, o väder. Ser lite ut som i en rysk förort här idag, men det kan ju bli bättre tills på lördag...
Låter fint att våren kommit till stan. Själv njuter jag av snön i lindvallen. Kanske en flygtur på söndag när vi kommer hem annars får det vänta en vecka till...
Ser fram emot många trevliga dagar i Åby, men just nu på lördag kör jag & Lilleblunder skiten ur pimpelfiskarna på Gingsjön i Hällingsjö! Grymt nice att ha så gott som en hel sjö till sitt förfogande.
Strax blir det en stund vid mekarbordet, fick nämligen de saknade delarna till 600'an idag...
Det blir någon annan helg för mig med. Åker och hälsar på svärföräldrarna i helgen samt moster med familj. Men jag längtar rätt mycket till uteflygningen igen då man slipper att frysa så.
Har inte så mycket att meka med just nu, väntar på lite kontakter så att jag kan löda lite framöver. Kan inte BeastX komma snart så man får testa... / Stolpe